Twee reisdagen: van Hervey Bay naar Rockhampton en de volgende dag naar Airlie Beach

12 maart 2018 - Airlie Beach, Australië

Hallo volgers, ik heb deze keer niet zo veel te vertellen, heb veel gereden. Wel foto’s kunnen maken. Geniet ervan.

Rockhampton ligt precies op de Steenbokskeerkring. Op de camping in Rockhampton kwam gisterenavond de buurman met een bootje aanzetten.

Steenbokskeerkring (2) Steenbokskeerkring Bootje als buren

Onderweg van Rockhampton naar Arlie Beach Onderweg van Rockhampton naar Airlie Beach (2) Onderweg van Rockhampton naar Airlie Beach (4) Onderweg van Rockhampton naar Airlie Beach (5) Onderweg van Rockhamton naar Airlie Beach (6) Onderweg van Rockhamton naar Airlie Beach (7) Onderweg van Rockhamton naar Airlie Beach (8) Onderweg van Rockhamton naar Airlie Beach (9) Onderweg van Rockhamton naar Airlie Beach (10)

Sta nu op een camping met palmbomen in Airlie Beach. camping Airlie Beach

Morgen ga ik naar de Whitsunday Islands en de volgende dag naar Great Barrier Reef. Mijn volgende reisblog zal pas over een aantal dagen verschijnen. Via de optie “Kaart” in het menu, kun je mijn route zien.