Brisbane golf + Airport

8 maart 2017 - Brisbane, Australië

Brisbane golfbaan Victoria Park (2)Mijn laatste dag in Australië is aangebroken. Nadat ik heb uitgecheckt, ga ik naar een golfbaan, midden in de stad. Hopelijk is er nog een starttijd beschikbaar, want het is schitterend weer om te golfen. Een beetje bewolkt en 28 graden. Bij golfstore word ik vriendelijk ontvangen en ik heb geluk. Het is rustig op de baan en ik kan uit diverse starttijden kiezen. Ik huur een aantal clubs, koop wat ballen en tees en kan gaan golfen nadat ik mij heb warm geslagen op de driving range. Het is een leuke baan en het ging verbazingwekkend goed. Ik heb namelijk al meer dan een jaar geen golfclub vastgehouden. Een leuke manier om mijn onvergetelijke reis mee af te sluiten.

Brisbane - golfbaan Victoria Park

Nadat ik de camper heb ingeleverd, zit ik op het vliegveld dit verhaal te typen. Moet nog even wachten tot mijn vlucht gaat.

Jullie bedankt voor volgen van mijn reis en bedankt voor de leuke reacties. Tot ziens in Nederland.

1. Corry Bartels:
    8 maart 2017
    Hallo Richard,
    Wij zien weer mooie foto's.
    Het lijkt ons een mooie ervaring om in Australie op een golfbaan te lopen.
    Goeie terugreis.
    Groetjes,
    Corry en Jan.
  2. Marielle:
    8 maart 2017
    Het was leuk om al je reisverslagen te lezen. Fijne terugreis en tot binnenkort!