Gold Coast

6 maart 2017 - Gold Coast, Australië

Vandaag ga ik richting de Gold Coast, zeg maar het Florida van Australië. Orlando, Movie World (1)Miami en Fort Lauderdale, maar dan dichter bij elkaar. Pretparken, golfbanen, shopping malls en dure huizen. Ik ga naar Warner Bros Movie World. Het is super rustig. In no time heb ik alle achtbanen gedaan. Soms zitten we maar met 8 personen in een achtbaan. Omdat het zo rustig is, kan ik de diverse attracties 2 tot 3 keer doen.

Movie World (4) Movie World (2).jpg

Nadat ik de shows ook heb gezien, ga ik op tijd naar de camping. Een luxe camping. Bij de ingang van de toiletten staat een groot aquarium met tropische vissen. Een groot zwembad omringd met palmbomen en overdekte lounge banken om uit te rusten. Het is heel warm en het is vooral de vochtigheid die het zo warm maakt.

Nog een unieke ervaring. In de boom vlakbij mijn camper zit een koala. Eentje die in het wild leeft. Wat is Australië toch een schitterend land.

Koala in de boom op de camping Goed zoeken. Zit in het midden van de boom.

1. Paul en Truus:
    6 maart 2017
    Hoi Richard,
    Deze streek is inderdaad prachtig. En dan ook nog de mogelijkheid om daar met zo'n supergave pedelec rond te touren. En als toetje een pretpark. Nou een toetje? Met al die 8-banen. Dat was meer een hoofdgerecht! Veel plezier verder de laatste dagen. Liefs van Pap en Mam.
  2. Corry Bartels:
    6 maart 2017
    Hallo Richard,
    De omgeving ziet er mooi uit geniet ervan.
    Je heb misschien nog tijd om een van de golfbanen te gaan bezichtigen.
    Groetjes.
    Corry en Jan.