Dubai International Airport

7 maart 2018 - Dubai International Airport, Verenigde Arabische Emiraten

uitzicht vanuit het vliegtuig

Om 7.30 uur raakte de wielen de landingsbaan van Dubai International Airport. Een mega vliegveld met 3 grote terminals. Het is nog rustig op het vliegveld. Omdat het zo groot is, moet ik met een soort metro naar de andere terminal.

We zijn bijna bij Dubai Dubai Airport gate

De vlucht was goed gegaan, beetje kunnen slapen en af en toe televisie gekeken. Naast mij een echtpaar dat 6 weken gaat rondtrekken. Eerst naar Perth, dan met een camper door Nieuw-Zeeland, vervolgens Melbourne en ook nog een stop-over in Singapore. Ja, er is altijd een baas boven baas.

Op het vliegveld was het even zoeken voor een geschikte tent voor een ontbijtje. Het bart hier van de shops. Eindelijk een geschikte tent gevonden en geniet van een ontbijtje Franse stijl bij Café Paul.

Nu wacht ik om te mogen gaan boarden voor vlucht EK434 met als tussenstop Brisbane en eindbestemming Auckland. Ik ben blij dat ik er na ruim 14 uur vliegen in Brisbane uit mag. En dan is het donderdagochtend en kan mijn 2e rondreis door Australië gaan beginnen.

Als je het verhaal van Schiphol hebt gemist, klik hier. Of ga naar "Overzicht van alle verhalen deze reis" in het blokje "Links". Zie aan de rechterkant.

1. Marielle:
    7 maart 2018
    Ha Richard, leuk om je reis door Australie weer te kunnen volgen. Goede vlucht!
  2. Gerda:
    7 maart 2018
    OOOOO al halverwege ;-), hopelijk gaat de tweede helft van je vlucht ook zo goed. Goeie reis!!!
    Nog iets....28 graden in Dubai lees ik hier....moet dat nou??? wil ik echt niet weten :-)